شناسهٔ خبر: 47186918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات ایمن‌سازی جاده تبریز - صوفیان آغاز شد

تبریز - ایرنا - شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: عملیات ایمن‌سازی جاده تبریز - صوفیان و شریان های اصلی و حادثه خیز غرب و شمالغرب این شهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حسین عالی باف، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این عملیات علایم ترافیکی در جاده های ترانزیتی این منطقه و معابر نصب، تعویض و بهسازی می شود، افزود: این اقدامات نقش بi سزایی در تامین امنیت جانی و مالی شهروندان و مسافران درون شهری و برون شهری ایفا می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به واقع شدن ورودی شمالغرب شهر و جاده ترانزیتی تبریز- صوفیان، بلوار خلبان، جاده سنتو، بلوار ملت (دیزل آباد) در حوزه استحفاظی این منطقه، اجرای عملیات ایمن سازی این جاده و سایر معابر حوزه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: این اقدام با هدف اجرای اصلاحات ترافیکی و ساماندهی علایم ترافیکی به منظور روان سازی ترافیکی مسیرهای پرتردد و حادثه خیز و کاهش خطرات ناشی از تصادفات انجام می‌ شود.

عالی باف، با تاکید بر اهمیت روان سازی ترافیک، ساماندهی و ارتقای ضریب ایمنی تردد شهروندان و خودروها در معابر شهری، ادامه داد: در این راستا علایم ترافیکی در مسیر جاده سنتو نیز ساماندهی و نصب شد.

وی یادآوری کرد: اقدامات مشابه در زمینه نصب، تعویض و بهسازی علائم ترافیکی در سایر معابر اصلی غرب و شمالغرب تبریز نیز که در بازدید میدانی کارشناسان حوزه و شناسایی نقاط حادثه خیز و گزارش های رسیده از سوی شهروندان در سطح معابر منطقه انجام می شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است. 

نظر شما