شناسهٔ خبر: 47186905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

اسحاق زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ادربیل؛

اقدامات فدراسیون ورزش های همگانی درسال ۱۳۹۹ موثر بود

اسحاق زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ادربیل از اقدامات مهم و موثر فدراسیون ورزش های همگانی درسال ۱۳۹۹ و از نویدبخش روزهای خوب برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، ودود اسحق زاده رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل ضمن ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی مربیان و آینده باشگاه داری اظهار داشت: از بنیادی ترین مشکلات صنف مربیان و صاحبان باشگاه ها، عدم وجود کانون صنفی و پرداخت حق بیمه است که در چنین شرایطی پرداخت بیمه بیکاری توسط شرکت های بیمه ای راه حل موثری است.
اسحاق زاده تلاش هیئت ورزش های همگانی استان برای توسعه فعالیت بدنی را موثر خواند و گفت: می توان با اجرای رویدادهای مجازی و عملی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نشاط عمومی را حفظ نمود. از ستاد اجرایی کرونا انتظار می رود نگاه ویژه و تخصصی به ورزش همگانی داشته باشند و با این آگاهی در شرایط خاص اجازه فعالیت با شرایط ویژه را به باشگاه ها و مربیان اعطا کنند که این موضوع، هم باعث تحرک و پویایی جامعه از لحاظ جسمانی و هم باعث سلامت روانی و کاهش اضطراب های ناشی از قرنطینه و کرونا خواهد شد.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل به روند مطلوب برنامه های فدراسیون و هیات در سال(۱۳۹۹) تاکید کرد و گفت: از برنامه های بسیار موفق فدراسیون و استان در سال (۱۳۹۹)اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی بود که در این طرح مربیان هیئت ورزش های همگانی استان به سراغ مردم در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی رفته و با انجام حرکات ورزشی در اقصی نقاط استان این طرح اجرا کردندکه باعث تحرک و پویایی شهروندان و دعوت آنان به ورزش شد. ضمن اینکه لیگ تندرستی هم یکی از طرح های فوق العاده فدراسیون بود که باعث افزایش انگیزه مردم به حرکت و فعالیت بدنی شد.

نظر شما