شناسهٔ خبر: 47186738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام:

مدیریت اضطراری بار و خاموشی در روزهای آینده دور از انتظار نیست/ «برق من» را نصب کنید

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف ، اعمال مدیریت اضطراری بار و خاموشی در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

«محمد محمدیان‌شمالی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمالا هفته آینده شاهد افزایش دما در سطح استان خواهیم بود، از مردم عزیز می‌خواهیم مانند همیشه  با مدیریت مصرف به  تامین پایدار انرژی کمک کنند.

وی از مشترکان عزیز خواست نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن «برق من» از کافه بازار اقدام کنند تا در صورت اعمال مدیریت اضطراری بار و خاموشی در روزهای آینده، بتواننداز جزئیات خاموشی‌ها اطلاع کسب کنند.

محمدیان شمالی ادامه داد: توانیر برای هر استانی به منظور مدیریت بار، سهمیه‌ای در نظر می‌گیرد و تلاش شرکت توزیع برق استان این است که زیرساخت‌های مدیریت مصرف را ایجاد کند اما مهمترین کار این است که مردم و مخصوصا ادارات دولتی اهتمام لازم را داشته باشند.

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام تاکید کرد: ادارات دولتی موظف هستند تا ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند و نصب کولرهای گازی در ادارات مناطق سردسیر ممنوع و در مناطق گرمسیری در صورت ضرورت باید از دمای آسایش ۲۵ درجه استفاده کنند.  

انتهای پیام

نظر شما