شناسهٔ خبر: 47186327 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای بازی در کنار دنیل کریگ؛

ادوارد نورتون هم به «چاقوها بیرون» پیوست

پس از آن که دیروز اعلام شد در ادامه‌ای که بر فیلم «چاقوها بیرون» ساخته می‌شود دیو باتیستا نیز نقش‌آفرینی می‌کند، اکنون اعلام شده ادوارد نورتون نیز بازیگر این فیلم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ادوارد نورتون در فیلم دوم «چاقوها بیرون» به دنیل کریگ خواهد پیوست. کریگ نیز قرار است در دنباله این فیلم موفق در گیشه، بار دیگر در نقش بنوا بلانش ظاهر شود.

جزییات فیلم جدید کاملاً مخفی نگه داشته شده گرچه انتظار می‌رود هنوز بازیگران درجه یکی به این فیلم معمایی جنایی افزوده شوند. در عین حال هنوز روشن نیست به جز کریگ از فیلم اول کدام بازیگران به این پروژه ملحق شوند.

نتفلیکس که این فیلم و فیلم سوم آن را در ماه مارس با قراردادی ۴۶۸ میلیون دلاری خرید، درباره بازی بازیگران جدید در فیلم واکنشی نشان نداده است.

دیروز نیز اعلام شده بود دیو باتیستا به این فیلم پیوسته و بار دیگر با کریگ هم‌بازی می‌شود. وی سال ۲۰۱۵ در «اسپکتر» از فیلم‌های مجموعه ««جیمزباند» بازی کرده بود.

ادوارد نورتون بازیگر «باشگاه مشت‌زنی» که برای بازی در «بردمن» نامزدی اسکار را برای نقش مکمل کسب کرد، آخرین بار کارگردان «بروکلین بی‌مادر» بود و در آن نقش‌آفرینی هم کرد. وی به زودی با فیلم «پرونده فرانسوی» ساخته وس اندرسون دیده می‌شود.

باتیستا که بدن‌ساز و ورزشکار هنرهای رزمی است، بازیگر نقش «درکس» در دنیای سینمایی مارول بوده و برای بازی در «نگهبانان کهکشان» شناخته می‌شود، به زودی در «ارتش مردگان» ساخته زک اسنایدر و نتفلیکس دیده خواهد شد. وی همچنین فیلم‌های «تل ماسه» دنی ویلنوو، «ثور: عشق و تندر» تایکا وایتیتی و قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» را در دست اکران دارد.

در این فیلم ریان جانسون برای نویسندگی و کارگردانی بار دیگر حضور خواهد داشت.

نظر شما