شناسهٔ خبر: 47186323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال ها جبهه مقاومت است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال‌ها جبهه مقاومت است و اگر توان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی نبود اصلاً مذاکرات شکل نمی‌گرفت و این‌ها نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و مدافع حرم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری در آیین اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون با رویکرد ولایت مداری، مردم‌داری و انقلابی وظیفه پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده و کارنامه سپاه همواره پر از درخشندگی‌ها و حماسه‌سازی‌ها است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور میدانی در همه صحنه‌ها پای کار مردم و انقلاب بوده و هر کجا که کشور و مردم به آن نیاز داشتند برای خدمت‌رسانی پیشگام بوده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور جوانان انقلابی، ولایتمدار و متدین در نهاد مقدس سپاه موجب شده جایگاه این نهاد در بین مردم یک جایگاه ارزشمند و مقدس باشد و سپاه به مردمی‌ترین نیرو تبدیل شده است.

آصفری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توانمند کردن کشور در عرصه‌های مختلف همواره پیشگام و پیشتاز بوده و اگر امروز جمهوری اسلامی به یکی از قوی‌ترین قدرت‌های موشکی و دفاعی تبدیل شده این‌ها برگرفته از مجاهدت‌های سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی افزود: ورود جدی سپاه به عرصه خدمت‌رسانی در همه حوزه‌ها موجب دلگرمی و امید مردم و مستضعفین به انقلاب شده و خوشبختانه سپاه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره سبقت گیرنده و پیشتاز است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرایط امروز منطقه و حضور قدرتمند جبهه مقاومت برای دفاع از مظلومین نشان از افول قدرت آمریکا و روند فروپاشی استکبار جهانی و حامیان آنها دارد و امروز آمریکا علاوه بر اینکه قدرت و جایگاه خود را در عرصه بین‌المللی از دست داده در مقابل جبهه مقاومت و نیروهای حزب‌الله دچار سردرگمی شده است.

آصفری گفت: مهمترین مسئله‌ای که در برابر رویدادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی می‌توان به آن اشاره کرد مسئله ولایتمداری و ولایت‌پذیری است و اگر ملت ایران و ملت‌های مسلمان در مسیر ولایت باشند قطعاً مشکلات در همه سطوح برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خردادماه که بار دیگر ملت ایران با حضور آگاهانه خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسانند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید کمک کنیم تا بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز بیرون بیاید.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند و در این مسیر از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند و لذا تنها مسیری که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و نابود سازد توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آصفری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه خود همواره موجب سربلندی عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند و تمام توطئه‌ها و اهداف دشمنان با یک سخنرانی حضرت آقا خنثی می‌شود.

وی تأکید کرد: امنیت، اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری انقلاب است و اگر امروز می‌بینیم جبهه مقاومت دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را در منطقه به زانو درآورده نتیجه مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید قاسم سلیمانی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و نابودی داعش به قهرمان ماندگار تاریخ اسلام تبدیل شد.

آصفری اظهار داشت: بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال‌ها جبهه مقاومت است و اگر توان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی نبود اصلاً مذاکرات شکل نمی‌گرفت و این‌ها نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و مدافع حرم است که یاد و خاطر آنها را گرامی می‌داریم.

وی افزود: معیشت مردم و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم مهمترین اولویت کشور است که با وحدت و انسجام همه‌جانبه باید به آنها رسیدگی شود و مجلس شورای اسلامی در این راستا همه توان و ظرفیت‌ها را پای کار خواهد آورد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی‌های برتر سپاه پاسداران توجه به قرآن و معارف اهل بیت(ع) است که همواره در این نهاد مقدس مورد توجه بوده و پیشرفت‌ها و موقعیت برتر امروز سپاه به برکت قرآن کریم و تمسک به اهل بیت(ع) است.

 

سردار رضا کریمی اظهار کرد: در طی سال‌های گذشته در راستای بهره‌گیری از قرآن کریم و معارف اسلام ناب محمدی(ص) طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه روح‌الله در حال انجام است و در واقع شاهد اجرای یک نهضت قرآنی در مجموعه هستیم.

وی افزود: تربیت پاسداران حافظ قرآن، دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دوره‌های تربیت مربی، مسابقات کتاب‌خوانی با محوریت قرآن و معارف قرآنی و مسابقات قرآن کریم در بخش‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های تیپ مردم پایه ۷۱ در نهضت قرآنی است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه آثار و برکات معنوی قرآن کریم بر روحیات و رفتارهای پاسداران وظیفه و کادر به‌وضوح مشخص است و امروز فعالیت قرآنی در سپاه یک اولویت مهم محسوب می‌شود و ترویج معارف قرآن و انتشار پرتو انوار هدایت الهی در روحیات و زندگی پاسداران با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کریمی ادامه داد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام(ره) که برگرفته از تفکر قرآن کریم و اهل بیت(ع) است ترویج معارف و حقایق قرآن موجب رشد و شکوفایی ملت و جامعه اسلامی شده و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هدایت الهی با تکیه بر قرآن کریم روز به روز در حال شتاب و سرعت بیشتری است.

وی اضافه کرد: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله امروز با آمادگی و اقتدار روزافزون در کنار مأموریت‌های دفاعی و امنیتی فعالیت‌های قرآنی، احکام، معرفتی، بصیرتی و ارتقای بینش سیاسی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری را در دستور کار دارد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به واسطه برکات معنوی بسیار زیادی که در این ماه پر خیر و برکت وجود دارد خوشبختانه اقدامات ویژه‌ای انجام شد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز کلاس‌های قرآن و معارف در ۵ سطح  برای پاسداران وظیفه و کادر برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در زندگی برای خانواده‌های پاسداران برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شد افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و برنامه‌های عقیدتی در ۴۰ هفته سال انجام شده که با توجه به آن مقطع زمانی و نسبت به شرایط برنامه‌ها انجام خواهند شد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مأموریت‌های سپاه خدمت‌رسانی به مردم و خصوصاً مناطق محروم است که علاوه بر فعالیت در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در راستای مشارکت در نهضت کمک مؤمنانه نیز گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما