شناسهٔ خبر: 47186248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری یک قاتل در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس از دستگیری مردی خبر داد که یک نفر را به قتل رسانده و ۲ نفر را مجروح کرده بود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا نوشاد در توضیح این خبر گفت: روز گذشته پس از اعلام گزارش به پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در شهرستان داراب، تیمی از ماموران انتظامی کلانتری "۱۱ امام" در کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نوشاد افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک نفر بر اثر تیراندازی شخصی ناشناس با اسلحه کلاش مجروح و فردی دیگر نیز به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب ادامه داد: با حضور به موقع پلیس فرد ضارب که خود را در محاصره ماموران انتظامی دید و فرصت متواری شدن را نداشت، اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان انتظامی کرد.

نوشاد با بیان اینکه بر اثر تیراندازی قاتل یکی از کارکنان کلانتری ۱۱ امام مورد اصابت گلوله قرار گرفت، گفت: پس از اینکه قاتل تسلیم ماموران انتظامی نشد سریعا نیروهای کمکی در محل حاضر شده و قاتل که قصد داشت با موتورسیکلت از محل متواری شود را مجروح و دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان داراب با بیان اینکه در این حادثه بر اثر تیراندازی قاتل، مرد رهگذر ۴۵ ساله به همراه یکی از کارکنان انتظامی مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: جسد متوفی که مردی ۴۲ ساله بود تحویل پزشک قانونی شده است.

وی با یادآوری اینکه قاتل ۳۹ ساله به دلیل مجروحیت به بیمارستان اعزام شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه، علت ارتکاب قتل، اختلاف شخصی با مقتول اعلام کرد.

نوشاد با بیان اینکه حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است، گفت: همواره با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می‌توان جلوی بسیاری از حوادث و جرائم جبران ناپذیر را گرفت.

انتهای پیام

نظر شما