شناسهٔ خبر: 47186001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

فرزندان امروز انقلاب، بذر امید و مهربانی کاشتند

کمک های مومنانه 29 نفر از فرزندان انقلاب دبیرستان پسرانه "هیات امنایی امید انقلاب ناحیه یک اردبیل" در پویشی از جنس مهربانی و عاطفه و به مناسبت عید سعید فطر منجر به آزادی دو زندانی دربند شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل ، پس از این اقدام خودجوش و مومنانه طی دعوت رئیس کل دادگستری استان در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر ناحیه یک اردبیل از این دانش آموزان خیر و نیکوکار در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور مسئولین ستاد دیه استان برگزار شد، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم ضمن قدردانی از دانش آموزان خیر، سازماندهی قابل توصیف برنامه های نظام تعلیم و تربیت را با رویکرد تشویق به حضور دانش آموزان در مشارکت های اجتماعی و‌مدتی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بر استمرار این امر خداپسندانه تاکید نمود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان در قالب ساحت های تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی، گفت: این اقدام خداپسندانه و بی نظیر در سطح کشور، با این دست های کوچک و مهربان عظمت و بزرگی روح دانش آموزان را متجلی نموده و امیدواریم به عنوان یک فرهنگ در بین سایر مدارس تسری یابد .

در ابتدای این مراسم پناهی مدیر دبیرستان پسرانه هیات امنایی امید انقلاب ناحیه یک اردبیل گزارشی کوتاه از فرآیند این پویش ارزشمند ارائه کرد.

 

نظر شما