شناسهٔ خبر: 47185977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر فهما خوزستان در پی درگذشت پدر شهیدان خادمی

حجت الاسلام همت پور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در پی درگذشت پدر شهیدان خادمی پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در پی درگذشت پدر شهیدان خادمی پیام تسلیتی صادر کرد. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

سلام و درود خداوند تبارک و تعالی بر خانواده‌های معزز و معظم شهدا که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مؤمن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

 

بدینوسیله ارتحال ابوالشهدا، اسوه صبر و ایثار و مقاومت مرحومِ مغفور حاج رضا خادمی والد بزرگوار شهیدان والامقام مصطفی، عبدالکریم و عظیم خادمی موجب تألم و تأثر گردید.

 

این پدر مبارز و فداکار که خود در مسیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرد، با عزت و سربلندی زیست و در این مسیر نورانی و الهی سه فرزند رشید و برومند خویش را تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و دیار علم و اجتهاد ، ایثار و ولایت مداری، دارالمومنین شوشتر برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.


اینجانب درگذشت این عزیز سفر کرده را در ماه مبارک رمضان تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، همنشینی با سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو می نمایم.

 

پایان پیام/72

نظر شما