شناسهٔ خبر: 47185971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شناسایی ۶۵۵ رشته انشعاب غیر مجاز آب و بهسازی ۴۱ چاه در تهران

تهران- ایرنا- معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: ۶۵۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در سال ۹۹ در این منطقه شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مجتبی مظفریان روز چهارشنبه در این باره گفت: از این تعداد انشعاب ۳۸۶ رشته پس از تکمیل پرونده به مجاز تبدیل شد و ۲۶۹ رشته از آنها نیز پس از طی مراحل قانونی و دریافت جریمه در محل قطع و جمع‌آوری شد.

به گفته او در سال گذشته ۲۷۹۸ دستگاه کنتور فرسوده تعویض و  ۳۵۶۲ رشته انشعاب  آب در شهرهای زیر پوشش این شرکت نصب شده است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: انشعاب غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندان موجب بروز خسارت به شبکه آب‌رسانی می شود و احتمال بروز آلودگی آب و افزایش هزینه‌های بازسازی شبکه را در پی خواهد داشت.

بهسازی راه‌اندازی ۴۱ حلقه چاه نیمه‌فعال

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری آبی (مهرماه ۹۹) تاکنون ۴۱ حلقه چاه آب نیمه‌فعال در محدوده زیر پوشش این شرکت بهسازی و راه‌اندازی شد.

 آرش شکیبی گفت: این چاه‌ها پس از بهسازی، تجهیز و به‌روزرسانی با مجموع آب‌دهی ۵۳۰ لیتر بر ثانیه مجددا در مدار توزیع قرار گرفتند.  

او ضمن تاکید بر پایداری کمی و کیفی آب در شهرها و روستاهای زیر پوشش این شرکت گفت: تمهیدات لازم برای احیا و بهسازی بقیه چاه‌ها در دستور کار قرار دارد و مطابق زمان‌بندی اجرا خواهد شد.

نظر شما