شناسهٔ خبر: 47185775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقرار ۲۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در شهر اسدآباد

شهره اکبری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از استقرار ۲۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر و میادین این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهنام لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این تعداد ۳۵ صندوق جمع آوری فطریه نیز برای شهرهای آجین و پالیز و دهستان های بزرگ شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته توسط پایگاه های جمع آوری زکات فطریه شهری و روستایی شهرستان در عید فطر افزون بر ۱۳۰ میلیون تومان جمع آوری شد، تصریح کرد: با توجه به واحد بودن شماره حساب نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان برای جمع آوری زکات فطریه همشهریان اسدآبادی می توانند  زکات فطریه عام خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۶۴، زکات فطریه سادات را به حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۰۴۴، کفاره غیرعمد را به‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۳۱۱ و کفاره عمد را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۸۷ پرداخت کنند.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه در شرایط قرمز کرونایی شهرستان نماز عید فطر شهرستان در چند نقطه با رعایت پروتکل ها و در فضای باز با جمعیت محدود برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه محوری نماز عید فطر در محل میدان امام(ره) به امامت امام جمعه شهر حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد رأس ساعت ۷ تا ۷:۳۰ دقیقه صبح اقامه خواهد شد.
حسینعلی کارگر، شهرک فرهنگیان، شهرک یادگار امام(سیداحمد)، شهرک شهید قندی، محله محمودبیگی، مسجد امام حسین(ع) بلوار جانبازان و مسجد امیرالمؤمنین(ع) پشت بیمارستان را از دیگر  نقاط درنظر گرفته شده برای برپایی نماز عید سعید فطر در محوطه باز این محلات شهرستان برشمرد و گفت: از نمازگزاران درخواست می شود ضمن به همراه داشتن مهر، سجاده و زیرانداز شخصی موارد استفاده از ماسک، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام

نظر شما