شناسهٔ خبر: 47185759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد

ثبت ۶ فوت ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری

مریم بیگی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شش مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری ثبت شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به ۱۰۲۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

مجید شیرانی ۲۲ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی استان مراجعه داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۷۷ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۰۷ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۵۵ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی چهارمحال و بختیاری، مثبت قطعی اعلام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند، بیان کرد: از این تعداد ۳۱۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

شیرانی گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شش مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری ثبت شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به ۱۰۲۳ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۵۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام

نظر شما