شناسهٔ خبر: 47185392 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

تغییر در ترکیب داوران استندآپ بازیگری دانشگاه شریف | بینا جایگزین رسول‌زاده شد

یک هفته پس از اعلام فراخوان رقابت استندآپ بازیگری جشنواره «سایه‌روشن» دانشگاه صنعتی شریف، ترکیب هیات داوران این بخش تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، با جایگزینی «شیرین بینا» به جای سارا رسول‌زاده، داوری این بخش را بانیپال شومون، آزیتا ترکاشوند و شیرین بینا انجام خواهند داد و به داوری در خصوص آثار علاقه‌مندان به حوزه بازیگری خواهند پرداخت. رسول‌زاده به دلیل مشغله کاری، امکان همکاری با جشنواره سایه روشن را ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند بخشی از تمرین استندآپ بازیگری خود را با موضوع «کرونا» و به وسیله گوشی‌های تلفن همراه در قالب یک فیلم افقی دو تا هفت دقیقه‌ای از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه به نشانی تلگرام @masterclass یا ایمیل sayeroshanfestival@gmail.com ارسال کنند.

اولین دوره جشنواره آنلاین «سایه‌روشن» دانشگاه شریف به دبیری سیدمهران قریشی، مدیریت رسانه‌ای فرنوش آبا، تلاش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف و‌ حمایت گروه مشق هنر در شش بخش بازیگری، نویسندگی، موسیقی، پادکست، کاریکاتور و عکاسی از یکم تا پنجم مرداد ۱۴۰۰ در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

تاریخ دقیق اختتامیه این جشنواره که مرداد برگزار خواهد شد، به زودی اعلام می‌شود. مخاطبان می‌توانند برای گرفتن اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس‌Sayeroshanfestival مراجعه کنند یا با شماره 09197590596 تماس بگیرند.

نظر شما