شناسهٔ خبر: 47185183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پازل کاندیداتوری دولتمردان سابق هنوز کامل نشده /چه کسانی جای مشایی و بقایی را برای احمدی نژاد پُر کردند؟

احمدی نژاد ستاد انتخابات را بهم ریخت /شورای نگهبان تهدید شد

محمود احمدی نژاد پرحاشیه به ستاد انتخابات آمد، ثبت نام کرد و رفت. حال چشم ها به شورای نگهبان است که آیا او را تایید صلاحیت می کند یا بازهم مُهر ردصلاحیت بر نامش زده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات امروز در تصرف محمود احمدی نژاد، وزرا و معاونانش بود. روزی که احمدی نژاد با یک کارناوال انتخاباتی خود را به خیابان فاطمی رساند و وزرایش هم یکی بعد از دیگری آمدند تا به قول رستم قاسمی نشان دهند جرأت رئیس جمهور شدن را دارند.

احمدی نژاد آمد

حرف های درگوشی و آهسته اهالی رسانه و سیاست از صبح امروز درباره رفتن محمود احمدی نژاد به ستاد اتنخابات و اعلام کاندیداتوری او بود. زمزمه هایی که با پخش صدای احمدی نژاد در کلاب هاوس که در آن خطاب به مردمی که در جلوی منزلش جمع شده بود می گفت «روز تاریخی 22 اردیبهشت یادتان باشد من به وزارت کشور می روم»، قطیعت یافت و معجزه هزار سوم برای چهارمین بار خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرد.

کارناوال انتخاباتی احمدی نژاد از درب منزلش در میدان 71 نارمک به راه افتاد و به خیابان فاطمی و جلوی در وزارت کشور رسید. او که در روزهای دوری از یاران غارش مشایی و بقایی راهی وزارت کشور شده بود البته تنها نبود و ثمره‌هاشمی، شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، جوانفکر و یکی از برادرانش را در کنار خود داشت. 

احمدی نژاد در چهارمین حضورش بازهم جنجالی ظاهر شد، تهدید کرد، خط و نشان کشید، کُری خواند، بیانیه خواند و ...

احمدی نژاد ستاد انتخابات را بهم ریخت /شورای نگهبان تهدید شد

او حتی ابایی نداشت از اینکه از نرده های وزارت کشور بالا برود یا با همراهانش با مسئولان ستاد انتخابات درگیر شوند و برخلاف پروتکل های تعریف شده بخاطر شیوع کرونا با جمعی زیاد وارد ستاد انتخابات شود. 

احمدی نژاد در همان لحظاتی که هوادارنش بیرون وزارت کشور شعارهایی عجیب و غریب می دادند، نامش را به عنوان کاندیدا ثبت کرد، شناسنامه در دست جلوی دوربین ها ایستاد و حتی کنایه زد که شناسنامه اش اصل اصل است.

او سپس به جمع خبرنگاران رفت اما برای نطق کردن یک طرفه و بیانیه خواندن نه پاسخ به سوالات. او تهدید کرد اگر تایید صلاحیت نشود در انتخابات شرکت نخواهد کرد . او حتی این را هم گفت که در انتخابت 92 که خودش برگزار کننده آن بوده و انتخابات 96 رأی سفید داده است. احمدی نژاد به شورای نگهبان تاخت، از دروغگویی و مفاسد حرف زد و ...

علاقه یاران جدا شده از احمدی نژاد به پاستور

احمدی نژاد را گرچه برخی یارانش قدیمی اش همراهی کردند اما بودند برخی وزرا و معاونانش که امروز هم در وزارت کشور حضور داشتند اما نه در همراهی با احمدی نژاد بلگه برای کاندیداتوری.

صادق خلیلیان وزیر کشاورزی دولت سابق در ابتدای صبح امروز و در ساعات خلوتی و البته قبل از احمدی نژاد به وزارت کشور آمد و کاندیدا شد. او دومین کاندیدا بعد از حسن نامی بود که از دولت سابق عزم ریاست جمهوری کرده بود.

اما بعد از آنکه احمدی نژاد از وزارت کشور رفت حالا نوبت به دیگر وزرایش رسید که یکی بعد از دیگری به ستاد انتخابات بیایند. 

رستم قاسمی که رئیس ستادش را دیگر وزیر احمدی نژاد یعنی مهدی غصنفری انتخاب کرده است، با شاخه گلی در دست به ستاد آمد و کاندیدا شد. او ائتلافش با دیگر چهره های نظامی و مشخصا سعید محمد و محسن رضایی را رد کرد. رستم قاسمی واکنشی جالب به خبرها درباره رئیسی داشت و در روزهایی که گفته می شود کاندیداتوری او قطعی شده گفت خبرها در اینباره را تایید نمی کند. پای بابک زنجانی هم به نشست خبری رستم قاسمی باز شد تا او از پرونده قطور زنجانی روایت کند.

احمدی نژاد ستاد انتخابات را بهم ریخت /شورای نگهبان تهدید شد

محمد عباسی هم آمد، او که وزارت و معاونت دولت احمدی نژاد را در کارنامه اش دارد از نگرانی اش برای معیشت مردم گفت.

ملک زاده هم گرچه ساکت و آرام آمد و رفت اما او هم یکی از مدیرانی بود که در دولت احمدی نژاد فعالیت کرده و معاون گردشگری بود.

سونامی ادامه دارد...

تا به امروز به جز رئیس دولت سابق، 5 عضو دولت سابق عزم رییس جمهور شدن کرده اند اما خبرها حکایت از آن دارد که سونامی احمدی نژادی ها هنوز پایان نیافته است.

2727

نظر شما