شناسهٔ خبر: 47185053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نائب رئیس مجلس خبر داد؛

افزایش بودجه «سازمان تبلیغات اسلامی» به منظور کمک به معیشت اهالی فرهنگ و هنر

نائب رئیس مجلس نسبت به تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری تاکید کرد و گفت: از آنجا که معیشت اصحاب فرهنگ در این روزهای کرونایی به خطر افتاده است، رسیدگی به حداقل معیشت آن‌ها ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است.

صاحب‌خبر -

علی نیک زادثمرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: این جلسه صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) با موضوع بررسی اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری برگزار شد. 

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه وضعیت اعتبارات، تملک دارایی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری را تشرح کردند، همچنین نسبت به تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ این سازمان تاکید شد چراکه بودجه سازمان تبلیغات اسلامی برای سال جاری افزایش داده است لذا باید با توجه به شرایط کرونایی در تخصیص کامل این بودجه اهتمام ورزید.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد؛ کمک معیشتی برای اهالی فرهنگ و هنر -که زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی هستند- در ایام کرونایی در نظر گرفته شود.  

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت اصحاب فرهنگ و هنر و طلاب در این روزهای کرونایی به خطر افتاده است، اضافه کرد: رسیدگی به حداقل معیشت اهالی فرهنگ توسط سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است لذا مقرر شد؛ کمک معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود و سازمان تبلیغات اسلامی قول داد تا آنجا که در توان دارد دایره بهره‌مندی افراد را از این کمک معیشتی گسترش شد.

نظر شما