شناسهٔ خبر: 47184114 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مراقب ها برای پیشگیری از شیوع ویروس آفریقایی و هندی در استان بیشتر شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد کرونای استان گفت:با وجود نزولی شدن کرونا در کهگیلویه وبویراحمد باید مراقب ها برای پیشگیری از شیوع ویروس آفریقایی و هندی بیشتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در  این جلسه گفت: هرچند این مرحله از شیوع ویروس کرونا نزولی شده، اما باید مراقب بود، چرا که ویروس‌های آفریقایی و هندی زودتر وارد می‌شود.

ساداتی دبیر اجرای طرح شهید سلیمانی هم گفت: ۱۳ مکان از سالن‌های عمومی و ۱۸۰ نفر از نیرو‌ها سپاه آماده اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هم گفت: همه ورودی‌های استان و بین شهرستان به با دوربین‌ها، گشت و حضور پلیس در حال اجرا است.

سرهنگ صالحی افزود: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرستان نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: بازار و برگزاری مراسم ها کنترل می‌شود، اما به باغ‌ها و کافه‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند باید توجه بیشتری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: باید تلاش کنیم شهرستان‌های قرمز نارنجی و نارنجی‌ها باز قرمز نشوند.

کلانتری افزود: اصناف و بازاریان باید بیشتر از مردم حافظ رعایت دستورالعمل‌ها باشند تا دوباره محدودیت‌های بازار انجام نشود.

وی با بیان اینکه اگر صنفی رعایت نکند تا سه هفته پلمپ می‌شود ادامه داد: کارگاه‌ها و صنایع کوچک و پایانه‌های درون و برون شهری دستورالعمل‌های بهداشتی را کمتر از ۸۰ درصد رعایت می‌کنند.

کلانتری با اشاره به محدودیت‌های تردد هم گفت: علاوه بر محدودیت بین استانی باید محدودیت های شهرستان نیز اجرا شود.
کلانتری افزود: تا بعد از برگزاری انتخابات، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته نیز محدودیت‌هایی ویژه اعمال می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما