شناسهٔ خبر: 47183957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات مینی گلف "جام رمضان" در یزد برگزار شد

گروه استان‌ها- نخستین دوره مسابقات مینی گلف استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی هیئت گلف شهرستان یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در این دوره از مسابقات که با حضور علاقه‌مندان به این رشته در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد، شرکت کنندگان زیر نظر مربیان، علاوه بر انجام مسابقه به بازآموزی دستورالعمل‌ها و قوانین این رشته ورزشی نیز پرداختند.

حمیدرضا پورسلمان رئیس هیئت گلف شهرستان یزد با اشاره به حضور شانزده ورزشکار در این دوره از مسابقات، گفت: ورزش گلف به گونه‌ای است که فاصله‌گذاری در آن رعایت می‌شود و این موضوع در شرایط کنونی که متاثر از بیماری کروناست، نگرانی ورزشکاران را کاهش داده است.

وی برگزاری منظم مسابقات مینی گلف در مناسبت‌های مختلف را یادآور شد و افزود: در تقویم سالانه هیئت، پیش بینی انجام مسابقات و دوره‌های آموزشی مطلوب دیده شده که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و ترغیب علاقمندان به این رشته، این مسابقات و دوره‌های آموزشی را در سطح بالا برگزار کنیم.

در این دوره از مسابقات حمید هزار پیشه در مجموع 2 راند و با 57 ضربه در روی 9 زمین، رتبه اول را کسب کرد، سارا قربانی در مجموع 2 راند و با 60 ضربه و تعداد 7 ضربه در پلی آف، دوم شد.

همچنین یلدا ندافیون در مجموع 2 راند با 60 ضربه و تعداد 8 ضربه در پلی آف، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/781/ح

 

نظر شما