شناسهٔ خبر: 47182662 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع ۳ هزار بسته پروتئینی در مناطق کم‌برخوردار تهران

تهران - ایرنا- سه هزار بسته پروتئینی به ارزش پنج میلیارد ریال در پویش "نذر افطار" درمناطق کم برخوردار تهران به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان روز چهارشنبه گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با پنج میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ر) برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان درباره اقلام توزیع شده خاطرنشان کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد جهانی با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه می دهد.

پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

نظر شما