شناسهٔ خبر: 47167229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد؛

آمادگی ۹۰ سرمایه گذار برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی گرمسار

سمنان- فرهید زاده، سرپرست منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، گفت: در حال حاضر بالغ بر ۹۰ سرمایه گذار برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، در این منطقه ویژه اقتصادی حضور دارند .

صاحب‌خبر -

حسین فرهید زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان ایکه در حال حاضر بالغ بر ۹۰ سرمایه گذار برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار حضور دارند که برخی از این واحدها بالغ بر ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید، تاکید کرد: اقدامات در خصوص منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در ۴ فاز به پیش می رود.

وی افزود: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حال حاضر به بهره برداری رسیده و تمرکز ما در مسیر پیش رو بر افتتاح و بهره برداری از فاز دوم است.

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با بیان اینکه اشتغال زایی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، بسیار حائز اهمیت است، گفت:  در افق طرح منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، ۴ پست ۶۳ کیلو ولت و یک پست ۴۰۰ کیلو ولت برق اندیشیده شده است.

فرهید زاده با بیان اینکه در حال حاضر طراحی خط انتقال برق انجام و مورد تایید نیز قرار گرفته است، افزود: امروز تقاضا داریم تا با همراهی و همفکری، در جلسه امروز وضعیت فعلی را بررسی و راهکار های حل این مهم را ارائه و به نتیجه مشخص دست یابیم.

نظر شما