شناسهٔ خبر: 47160729 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عربستان حملات رژیم صهیونیستی در قدس را محکوم کرد

عربستان سعودی امروز طی بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی‌ را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج الجدید، عربستان سعودی امروز در بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها و هتک حرمت مسجد الاقصی را توسط نظامیان اسرائیلی محکوم کرد.

عربستان سعودی همچنین از جامعه جهانی و سازمان های بین‌المللی خواسته است تا اشغالگران اسرائیلی را مسئول حملات و تشدید حوادث در بیت المقدس بدانند و این رژیم باید حملات و جنایت‌های خود علیه فلسطینی‌ها و مکان‌های مقدس را که ناقض همه قوانین بین‌المللی است، متوقف کند.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که عربستان بار دیگر بر موضع خود در قبال ملت فلسطین تاکید می‌کند و از همه تلاش‌ها برای پایان دادن به اشغال و دستیابی به یک راه حل عادلانه و جامع برای حل مسئله فلسطین که ملت فلسطین را قادر می‌سازد کشور فلسطین مستقل خود را در مرزهای 1967 با شرق تشکیل دهند، حمایت می‌کند و بیت المقدس به عنوان پایتخت فلسطین مطابق با تصمیمات قانونی بین‌المللی و ابتکار عمل صلح عربی است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه مبارک رمضان با حمله به منطقه باب العمود و مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی و دروازه باب العمود یورش بردند و بر اساس گزارش هلال احمر فلسطین این یورش بیش از 822 زخمی در میان فلسطینیان از جمله امدادگران برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما