شناسهٔ خبر: 47147518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد

طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از امروز با تولیت و محوریت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده بین دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اجرا در آمده است.

او اظهار داشت: در این طرح که با همراهی و هماهنگی دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان اجرا می شود قرار است یک هزار معتاد متجاهر جنوب استان جمع آوری شوند.

او  با بیان اینکه فرایند درمان اعتیاد با توانمندسازی معتادان تکمیل می‌شود، افزود: معتادان بهبودیافته به واسطه آسیبی که دچار آن شده‌اند جایگاه مناسبی در منظر جامعه و حتی خانواده ندارند به همین سبب باید در کنار درمان آنان به مساله توانمندسازی با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای توجه تا زمینه حرفه آموزی و اشتغال آنان فراهم شود و سپس به دامان جامعه و خانواده خود بازگردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فردی که اعتیاد را ترک و بهبود پیدا می‌کند نیازمند حمایت‌های همه جانبه خانواده و جامعه است.

زندی افزود: توانمندسازی و آموزش به معتادان بهبودیافته با هدف بازگشت آنان به جامعه جزو کارهای مهم و با اولویت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

انتهای پیام/ع

نظر شما