شناسهٔ خبر: 47137638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از ۹۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹۵ کیلو گرم مواد توهم زا حشیش و مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان و تلاش‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد توهم‌زا از نوع حشیش، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگردهای پیچیده قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان را دارد.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله مواد توهم زا حشیش را کرده است که در یک عملیات مشترک، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان گیلان خودرو کامیون آنها را که حاوی بار هندوانه بود در شهرستان همدان شناسایی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی از خودرو مذکور، مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و ۳۴۰ گرم مواد مخدر تریاک و ۶ گرم شیره سوخته که در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود،کشف شد.

وی با بیان اینکه دو متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو کامیون نیز توقیف شد بیان داشت: استمرار عملیاتی مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده می باشد که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی ناجاست.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما