شناسهٔ خبر: 47134900 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۰بسته غذایی و بهداشتی در تفتان سیستان و بلوچستان توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر خاش گفت: هلال احمر با همکاری خیران و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع ۷۰ سبد غذایی بهداشتی میان نیازمندان شهرستان تفتان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلال هاشمزهی رئیس جمعیت هلال احمر خاش  گفت: ارزش این سبد مواد غذایی توزیع شده میان محرومان تفتان گرامیداشت هفته هلال احمر بیش‌از ۴۵۵ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: هلال احمر با استفاده از توان خیران و نیکوکاران با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان نیازمند و متاثر از ویروس کرونا اقدام کرده است.

رییس هلال احمر خاش با بیان اینکه طی ماه گذشته ۵۵۵ سبد غذایی بین اهالی مناطق کم برخوردار خاش و تفتان توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، قند، چای، شکر، روغن، حبوبات، کنسروجات و لوازم بهداشتی بوده که ارزش هر بسته غذایی بیش‌از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۱۲ میلیون ریال بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون این جمعیت بیش‌از ۶۲۵سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین و داوطلبان را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.
هاشمزهی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاریگر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، یادآور شد: این جمعیت و خانه‌های هلال واقع در روستا‌های شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر برای کاهش آلام محرومان است و در همین راستا افزون‌بر ۳۰۰ اسباب بازی و عروسک میان کودکان دو بخش گوهرکوه تفتان و مرکزی خاش توزیع شد.

نظر شما