شناسهٔ خبر: 47128586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دانشگاه ادیان و مذاهب انفجار تروریستی کابل و شهادت دانش‌آموزان دختر را تسلیت گفت

صاحب‌خبر -

شفقنا – روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت افغانستان، به ویژه به استادان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه ادیان و مذاهب تسلیت گفت.

متن پیام روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

شهادت بیش از ۶۰ دختر دانش آموز در انفجار دهشت افکنانه ی دبیرستان سید الشهداء در غرب کابل، و مجروح شدن ده ها تن دیگر، دل های ما و همه کسانی را که از نور ایمان یا دغدغه انسان برخوردارند، به درد آورد. این اقدام ددمنشانه توسط طالبان یا داعشیان یا هر گروه تروریستی دیگر یا با چراغ سبز هر قدرت خارجی ای صورت گرفته باشد، کاری است محکوم، و به دور از هر نوع انسانیت و مدنیت.

هدف گرفتن یک مرکز فرهنگی و به خاک و خون کشیدن جمعی از دختران کشور برادر و مسلمان، افغانستان، هیچ معنایی نمی تواند داشته باشد، جز دشمنی با علم و فضیلت، و ستیز با آرامش و پیشرفت این ملت کهن، اما رنجدیده.

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به ملت افغانستان به ویژه به استادان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه ادیان و مذاهب، رضوان الهی را برای آن عزیزان ازدست رفته، و صبر و اجر را برای بازماندگانشان، و شفای الهی را برای همه مجروحان و آسیب دیدگان آرزو می کند.

 

نظر شما