شناسهٔ خبر: 47128440 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

میرجعفری خبر داد؛

الزام صدور شناسنامه فنی ساختمان برای متراژ ۱۵۰۰ متر به بالا

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تهران از اجباری شدن صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان برای متراژهای ۱۵۰۰ متر به بالا خبر داد و گفت: شناسنامه فنی ساختمان به ارتقای کیفیت منجر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، علیرضا میرجعفری در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با انجمن مدیریت پروژه ایران اظهار کرد: یکی از دستاوردهای این همکاری اجرای مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهاست در این صورت مشخص می شود پروژه در زمان مقرر کیفیت مناسب و با هزینه پیش بینی شده اجرا می شود یا خیر.

وی افزود: در حال حاضر سازمان نظام مهندسی استان تهران دارد که اعضای انجمن مدیریت پروژه ایران نیز جزو همین مهندسان هستند.

وی تصریح کرد: طی سالهای اخیر سازمان نظام مهندسی استان تهران و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان تاکید ویژه‌ای داشته است این شناسنامه هویت ساختمان است،نتیجه حضور مجری ذیصلاح در ساخت و سازهای شهری به صدور شناسنامه فنی و ملکی منتج می‌شود که مهمترین دستاورد آن ارتقاء کیفیت ساخت و ساز است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران یادآور شد: پس از ۲ سال شاهد آن هستیم که مشاوران املاک در معرفی فایل داشتن شناسنامه فنی ساختمان را یکی از برتری ها اعلام می کنند که در قیمت ساختمان تاثیرگذار است.

جعفری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در کنار مردم حضور دارد و در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها گام بر می دارد طی ۶ ماه اخیر صدور شناسنامه فنی و ملکی برای ساختمانهای ۱۵۰۰ متر به بالا اجباری شده و برنامه سازمانی است که این کار برای متراژهای ۱۵۰۰ متر به پایین الزامی شود.

انتهای پیام/

نظر شما