شناسهٔ خبر: 47128365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی تراکتور: خستگی، حریف اول تراکتور محسوب می‌شود/ دژاگه و شجاعی به مرخصی رفته‌اند

حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی فشار زیادی به ما وارد شد و خستگی، حریف اول ما محسوب می‌شود. امروز پرسپولیس هم مساوی کرد و استقلال هم مغلوب حریف خود شده است و این نشان می‌دهد که نمایندگان ایران خسته هستند. امروز هم به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان بود بازی مساوی شد.  

او ادامه داد: باید ریکاوری کنیم تا بتوانیم دوباره به اوج آمادگی برسیم. همچنین در ۳۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم و نشاط خوبی داشتیم. فشار به قدری زیاد بود که در ساق بازیکنان خستگی مشهود بود. نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم و نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم. روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و در ۳۰ دقیقه پایانی هم فقط شاهد پرتاب اوت بودیم. می‌توانستیم برنده باشیم، اما اشتباه فردی موجب شد بازی مساوی شود. از نتیجه راضی نیستیم. خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعدی بتوانیم ریکاوری کنیم. فاصله کم بازی‌ها نمایندگان ایران در آسیا را اذیت می‌کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره غیبت چهره‌هایی همچون  شجاعی و دژاگه و اینکه گفته می‌شود اختلاف‌هایی ایجاد شده است، گفت: باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود از بزرگان و کاپیتان‌های تیم ما هستند. آن‌ها در آسیا نمایش خوبی برای ما داشتند و هر زمانی وارد زمین شدند با تمام توان بازی کردند. این ۲ بازیکن مرخصی گرفتند و نکته دیگری وجود ندارد. آذرنیا گفت که این ۲ بازیکن در مرخصی هستند و بعد از مرخصی می‌آیند. در تیم تراکتور همیشه حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. سعی می‌کنم همیشه صادق باشم. این ۲ بازیکن در آسیا تا روز آخر با ما بودند و آن قدر باشخصیت هستند که مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما