شناسهٔ خبر: 47128362 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دیدار نماینده جامعة المصطفی العالمیة در نیجر با وزیر آموزش عالی این کشور

حوزه / حجه الاسلام والمسلمین کارگر، نماینده جامعه المصطفی العالمیه در کشور نیجر، با وزیر آموزش عالی این کشور پروفسور محمود جیبو که به تازگی به این سمت منصوب شده دیدار و گفتگوکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کارگر نماینده جامعة المصطفی العالمیة در کشور نیجر به همراه جمعی از اساتید و مدیران آن مجموعه، ضمن حضور در محل وزارت آموزش عالی این کشور واقع در شهر نیامی، با پروفسور محمود جیبو، متصدی جدید پست وزارت آموزش عالی این کشور دیدار و پیرامون برخی از مسائل روز و تحکیم و گسترش روابط فرهنگی و آموزشی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

در خلال این بازدید چند ساعته نماینده جامعة المصطفی ضمن اشاره به مساعدت ها و اقدامات این مجموعه در راستای ارتقاع سطح علمی و مذهبی قشر جوان در کشور نیجر، افزود: در تلاش برای تاسیس و تشکیل چند رشته جدید تحصیلی در شاخه علوم اسلامی و فقه در نمایندگی المصطفی در پایتخت و چند شهر مهم کشور نیجر هستیم.

در این دیدار همچنین محمود جیبو وزیر آموزش عالی نیجر ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های بشردوستانه و آموزشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور نیجر آن را نشانه درک بالا و اراده راسخ جمهوری اسلامی در راستای نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی در بین سایر ملیت ها و اقوام دانست.

نظر شما