شناسهٔ خبر: 47128324 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 20 اردیبهشت ماه + فیلم

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد یافتن امنیت و آرامش در زندگی - داشتن لحظات شاد و خوشحال کننده - رسیدن خبر های عالی - رسیدن به وصال یار و معشوق - کسب مال و سرمایه - بهبود اوضاع اقتصادی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد رسیدن به مال سرمایه و رفاهی که با سختی و مشکلات به دست می آورید - آینده ای عالی و موافق - کسب ثمره تلاش ها به سختی و دشواری.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد داشتن نگرانی و اندوه برای آینده خانواده تان - مشکلاتی که در میان شما و افراد خانواده تان پدید می آید - بحث و مجادله - درگیری - قهر و کینه.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد نامزدی و شروع زندگی مشترک - سعادت و خوشبختی - تغییراتی بزرگ که در زندگیتان روی می دهد - دست به معاملاتی سودمند و عالی خواهید زد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد رسیدن به مال و سرمایه که با سختی از فردی حسود به دست می آید - گرفتن ارثیه و میراثی که به سختی و مشکل بدست می آورید - رفاه مالی و رهایی از مشکلات اقتصادی.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد داشتن راهی روشن و خوب در زندگی - مشکلاتی که به زودی برطرف خواهد شد - گره ای که از کارتان گشوده می شود - رسیدن به رفاه و آرامش در زندگی.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

مهر

 

فال روزانه شما می گوید در مسیری که آغاز کرده اید و به آن علاقه دارید به موفقیت خواهید رسید، ممکن است این مسیر در حیطه مسائل هنری و یا ورزشی باشد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد دوری و کینه - فاصله های عاطفی - جدا شدن از معشوق - طلاق و به هم خوردن رابطه زناشوئی - به وجود آمدن مشکلات شدید میان شما و شریک احساسی تان.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد داشتن بدخواهانی بد ذات و خشمگین که قصد دارند به شما ضربه بزنند، اگر خودتان دارای چنین صفاتی هستید از آنها دوری کنید - حامی - عدم استقلال - اتکا به دیگران.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است با تلاش و سختی به هر آنچه که بخواهید دست پیدا می کنید و به زودی ثمره تلاش های تان را خواهید گرفت - رفاه و سرمایه - رسیدن به آرامش و امنیت مالی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد خبرهای خوشایندی که مدت‌ها در انتظارش هستید به دستتان میرسد و موجب شادی و مسرت فراوانتان خواهد شد - اسراری برایتان فاش می شود که خوشایند نیست.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد سفری عالی و درازمدت در پیش دارید - برای رسیدن به آرزوهایتلن راه کوتاه و خوبی را پیدا می‌کنید - مسافرتی که به یکباره روی می دهد - سر و سامان یافتن امور - رسیدن خبرهایی از راه دور.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما