شناسهٔ خبر: 47128196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاشایی: حق پیکان مقابل تراکتور کسب پیروزی بود

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر تراکتور تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان درباره تساوی تیمش مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: یکی از بازی‌های بسیار خوب و با کیفیتی بود که تیم پیکان در این فصل انجام داد. مقابل حریف پر قدرتی به نام تراکتور بازی می‌کردیم و با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، فکر می‌کنم شرایط بازی طوری بود که حق تیم ما پیروزی بود.

پاشایی در ادامه گفت: موقعیت‌های زیادی را در این بازی خراب کردیم، اما جا دارد به بازیکنان جوان پیکان تبریک بگویم که تا این اندازه خوب و باکیفیت بازی کردند و فکر می‌کنم کمترین حق بازیکنان ما کسب یک امتیاز بود.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره پیروز نشدن تیمش از اسفند ماه سال گذشته تاکنون، عنوان کرد: اگر بخواهیم می‌توانیم یک قرن و صد سال را هم حساب کنیم! بله، ما یک ماه و نیم است که برنده نشده‌ایم، اما کیفیت بازی که تیم پیکان با این بازیکنان جوان ارائه کرده، کیفیتی در سطح بالای لیگ برتر فوتبال ایران است. همه باشگاه‌ها از نوع بازی و کیفیت بازی تیم ما تمجید می‌کنند.

بیشتر بخوانید

او افزود: به هر حال جوان‌هایی که داریم، به تدریج و یکی یکی خودشان را نشان می‌دهند. ما از آن‌ها راضی هستیم و جا دارد از هیئت مدیره باشگاه پیکان به ویژه اکبر محمدی تشکر کنم که با وجود جایگاه پیکان در میانه‌های جدول انگیزه یا دغدغه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا سقوط را ندارد، اما با تصمیماتی که اتخاذ کرده روحیه مضاعفی به بازیکنان تزریق کرده است. روحیه جنگندگی از هیئت مدیره باشگاه به بازیکنان تزریق می‌شود و همان طور که گفتم، همه از سبک بازی ما رضایت دارند و امروز هم یک بازی با کیفیت انجام دادیم.

او در خصوص سیستم پیکان و بازی با ۳ مدافع و این که دلیل گل خوردن پیکان هم همین موضوع بوده است، گفت: مربی باهوش کسی است که با توجه به توانایی‌ها و داشته‌های خود، سیستم تیمش را انتخاب کند. تیم ما با این سیستم همخوانی دارد و تا پایان فصل هم اگر همین شرایط باشد، با همین سیستم بازی می‌کنیم. یک فوتبال مدرن بازی می‌کنیم و سیستمی با ۳ مدافع ثابت، برای ۱۵ سال پیش نیست و برگرفته از سیستم روز فوتبال دنیا است. شاید باکیفیت پایین‌تر بازی می‌کنیم، اما فوتبال قابل قبولی را ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما