شناسهٔ خبر: 47127997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی: استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دیدار این تیم با استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: بازی واقعا سخت و دشوار بود. هفته‌ها بود که بازی نکرده بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است. بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و سعی کردند تمام حرف‌های من و مربیان را به نحو احسن اجرا کنند.

او ادامه داد: در ورزشگاه آزادی کمترین موقعیت را به استقلال دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. باید این روند را ادامه دهیم، زیرا تیم ما خیلی تحت فشار است. جایگاهی که در جدول داریم خوب نیست و باید به سرعت سراغ بازی‌های سخت برویم.

حسینی تصریح کرد: برنامه ریزی لیگ طوری بوده که ما ۴ بازی پشت سر هم مهمان هستیم. ابتدا در مشهد، سپس ورزشگاه آزادی بازی کردیم و باید دوباره راهی سیرجان و بعد از آن هم دوباره راهی تهران شویم. فشردگی زیادی در بازی‌ها داریم. با همت خوب بازیکنان ذوب آهن به استقبال بازی‌های بعدی خواهیم رفت.

سرمربی ذوبی‌ها در پایان گفت: قاسم حدادی فر یکی از بزرگترین بازیکنان ذوب آهن است و امیدوارم هرچه زودتر به تیم برگردد. در ذوب آهن همیشه یک جا برای قاسم حدادی فر وجود دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما