شناسهٔ خبر: 47127915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عبداللهی: خستگی در ساق پای بازیکنان تراکتور مشهود بود

مربی تیم تراکتور گفت: بازیکنان ما در ۳۰ دقیقه اول سرزنده و شاداب کار کردند، اما در ساق پای بچه‌ها، خستگی مشهود بود. این اتفاق نه تنها برای تیم ما، بلکه برای همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود و آنها هم خوب نتیجه نگرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید عبداللهی پس از تساوی تراکتور مقابل پیکان اظهار کرد: فشار زیادی در بازی‌های آسیایی متحمل شدیم، دیروز هم در نشست قبل بازی گفتم که رقیب اول ما، خستگی است. فشار زیادی در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان وارد شد و مدام به فکر ریکاوری بودیم و نهایت تلاش‌مان را برای این کار انجام دادیم و موفق هم بودیم.

وی افزود: بازیکنان ما در ۳۰ دقیقه اول سرزنده و شاداب کار کردند، اما در ساق بچه‌ها، خستگی مشهود بود. این اتفاق نه تنها برای تیم ما، بلکه برای همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود و آنها هم خوب نتیجه نگرفتند. در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما یک اشتباه فردی منجر به باز شدن دروازه‌مان شد. در ۳۰ دقیقه پایانی هم بازی بیشتر پرتاب اوت بود.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم، تصریح کرد: خطیبی هم در رختکن گفت که از نتیجه راضی نیست، خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعد وضعیت‌مان بهتر شود. فاصله زمانی کم بازی‌ها، تیم‌ها را اذیت می‌کند.

عبداللهی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، خاطر نشان کرد: باشگاه موضع خود را درباره این دو بازیکن اعلام کرده است.

نظر شما