شناسهٔ خبر: 47127864 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو ۱۴۰۰/۰۲/۲۰؛

فروش خودرو ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰/ شرایط فروش اقساطی و نقدی ون وانا ایران خودرو امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

ثبت نام خودرو ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰ آغاز شد و متقاضیان خرید خودروی قسطی می توانند با درنظر گرفتن شرایط بخش نامه نسبت به خرید این خودرو اقدام نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام خودرو ایران خودرو آغاز شد. ایران خودرو در جدیدترین برنامه فروش خودرو خود اقدام به ارائه طرح های محتلف فروش ون وانا خود نموده است. قیمت ون وانا دیوار بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. ثبت نام خودروهای ایران خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تنها به صورت اینترنتی و با مرجعه به آدرس اینترنتی این شرکت به نشانی https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. ایران خودرو دو نوع شرایط فروش برای ون وانا درنظر گرفته است. فروش ون وانا به صورت نقدی و سه برنامه برای فروش اقساطی ون وانا ایران خودرو درنظر گرفته شده است. فروش ون وانا در روش نقدی با پرداخت  9140000000 ریال (914 میلیون تومان) خودرو در تیر 1400 تحویل و در روش اقساطی نیز متقاضیان باید 3199000000 ریال (319 میلیون و 900 تومان) پیش پرداخت کنند  و موعد تحویل خودرو نیز مرداد یا شهریور 1400 است. فروش اقساطی ایران خودرو از روز گذشته شنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

 

فروش اقساطی ایران خودرو

 

قیمت و مشخصات ون وانا یورو 5

همزمان با آغاز فروش ایران خودرو دیزل در سال 1400، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده است؛ طبق اعلام ایران خودرو، قیمت جدید ون وانا 3TZ یورو5 معادل 914 میلیون تومان اعلام شده که حدود 22 میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق است.

 

قیمت ون وانا ایران خودرو دیزل

 

آخرین تغییرات قیمت نمایندگی (قیمت مصوب فروش) برای ون وانا ایران خودرو دیزل را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

 

قیمت نمایندگی ون وانا ایران خودرو

 

مدل          وانا یورو 5

اردیبهشت 1399      480

تیر 1399 551

شهریور 1399        682.5

مهر 1399              892

فروردین 1400       914

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

 

ایساکو

برای ورد به صفحه سایت ایساکو و خری قطعات ایساکو بر روی آدرس https://www.isaco.ir/main/ کلیک کنید.

 

قیمت ون وانا دیوار

 

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰/ شرایط فروش اقساطی و نقدی ون وانا ایران خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

 

تولید ون وانا با موتور 3TZ تویوتا

 

تقریبا از اواخر زمستان 98 بود که ایران خودرو خبر داد می‌خواهد نسخه جدیدی از ون وانا را با استاندارد یورو5 به بازار بفرستد و نهایتا نیز این کار را کرد. اما برخلاف سایر محصولات سواری ایران خودرو که صرفا با بهبود کاتالیست، سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی ECU از یورو4 به یورو5 ارتقا داده شدند، ون وانا، تغییرات سنگین‌تر و بیشتری را تجربه کرد تا جایی که ایران خودرو، موتور معروف میتسوبیشی آنرا کنار گذاشت و از موتور جدید تویوتا که حجیم‌تر از موتور میتسوبیشی بود، استفاده کرد.

 

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو5 چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی4 دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو عید فطر

 

تولید ون وانا با موتور EF7 توربو

 

در پاییز 98 ایران خودرو خبر داد که نسخه آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو را با موفقیت تولید کرده است. موتور جدید ون وانا در واقع همان موتوری است که قبلا روی سورن توربو و همچنین دنا پلاس توربو نیز نصب شده ولی با این تفاوت که پایه گازسوز است و قابلیت کار با سوخت CNG را دارد.

 

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال 99 وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید 10 هزار دستگاه برای سه سال آینده است، در اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

 

 

فروش اقساطی ون وانا

 

کپی چینی تویوتا هایس در ایران

حدود 3 سال پس از مونتاژ فوتون تونلند در ایران و بصورت دقیق‌تر از اواسط سال 95، شرکت ایران خودرو دیزل به سراغ ون پرفروش فوتون رفت و به این ترتیب تولید ون فوتون با نا جدید «ون وانا» در ایران خودرو شروع شد.

معرفی و بررسی ون وانا

وانایی که در ایران خودرو دیزل مونتاژ می‌شود، در بازار چین با نام فوتون ویو G9 یا View G9 عرضه شده و در واقع نسل سوم فوتون ویو محسوب می‌شود که از سال 2013 تولیدش در چین شروع شده است.

 

در محیط داخلی ون وانا نیز شاهد کپی‌برداری از ون تویوتا هایس هستیم؛ در واقع همه چیز همان طوری است که در تویوتا هایس می‌بینید و تنها تغییراتی در ظاهر داشبورد، فرمان و صندلی‌ها به وجود آمده است؛ اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که ون هایس توان حمل ۱۵ سرنشین را دارد و ون وانا با وجود ابعادی مشابه با ون هایس در مجموع تنها ۱۴ سرنشین را حمل می‌کند!

 

ون وانا از یک پیشرانه ۴ سیلندر بنزینی و تحت لیسانس کمپانی میتسوبیشی با مدل ۴ G۶۹ بهره می‌برد که حداکثر سرعت آن را به ۱۴۵ کیلومتر در ساعت می‌رساند. حجم این پیشرانه ۲۳۷۸ سی‌سی بوده و حداکثر قدرت آن ۱۳۶ اسب‌بخار است. این پیشرانه گشتاوری ۲۰۰ نیوتن‌متری دارد و برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده می‌کند. ون وانا دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن با هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۱۱.۳ لیتر است.

 

فروش اقساطی ایران خودرو

 

با توجه به آنکه برای ساخت ون وانا از پلتفرمی مشابه با ون تویوتا هایس استفاده شده است؛ قطعا در هنگام بروز سانحه و حوادث رانندگی سرنشین ون وانا کمترین آسیب را خواهند دید.

 

ون وانا از ترمز‌های هیدرولیک و دو مداره بهره می‌برد و برای پایداری بیشتر سیستم‌های ABS و EBD نیز به ترمز‌های آن افزوده شده‌اند. این ون از مجهز به دو ایربگ برای سرنشینان جلو بوده و کربند‌های ایمنی سرنشینان آن سه نقطه‌ای هستند.

 

از نظر امکانات نیز این ون مجهز به شیشه بالابر برقی، آینه برقی، قفل مرکزی، برف پاک کن عقب، صندلی قابل تنظیم راننده، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، رادیو پخش CD+USB، آینه عقب، چراغه مه‌شکن جلو و عقب و آفتابگیر است. البته نسخه لوکس این ون که در چین عرضه می‌شود از امکاناتی مانند؛ مانیتور، تلویزیون، صندلی‌ها تخته خوابشو و … بهره می‌برد.

 

نظر شما