شناسهٔ خبر: 47127731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نصرتی: سپاهان با خوش‌شانسی به گل رسید/کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود

مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: کفه ترازو در بازی با سپاهان به سود پرسپولیس بود و این تیم با مقداری خوش شانس به برتری می‌رسید.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره تساوی یک بر یک تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. البته از شروع مسابقه تا دقیقه 15 کیفیت بالایی را شاهد نبودیم و دو تیم سعی در ارزیابی یکدیگر داشتند. پس از آن دقیقه پرسپولیس روی سپاهان مسلط شد و موقعیت‌های خوبی در نیمه اول ایجاد کرد.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی به دلیل مصدومیت امید عالیشاه به اجبار عیسی آل‌کثیر را در همان 30 دقیقه ابتدایی به زمین فرستاد و با توجه به اینکه این بازیکن قبل از مسابقه به خوبی گرم نکرده بود مقداری طول کشید تا با شرایط بازی هماهنگ شود اما در نیمه دوم با هوشمندی گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در مجموع پرسپولیس در نیمه اول عملکرد بهتری داشت و در نیمه دوم هم کنترل بازی در اختیار این تیم بود. 2-3 موقعیت هم در ضدحمله خلق کرد.

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سپاهان از دقیقه 60 به بعد تک فرصت‌هایی به وجود آورد اما در خلق موقعیت‌های مسلم عملکرد خیلی خوبی نداشت. اگر بخواهیم نگاهی کلی به بازی داشته باشیم به نظر من کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می‌کرد هر چند موقعیت‌های چندان زیادی روی دروازه ایجاد نشد اما تیم مهمان نسبت به میزبان عملکرد بهتری داشت.

نصرتی خاطرنشان کرد: سپاهان مقداری با خوش‌شانسی به گل رسید زیرا شوت محمد محبی به بدن سیامک نعمتی کمانه کرد و این موقعیتی نبود که به راحتی تبدیل به گل شود. 

وی درباره تساوی پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت عنوان کرد: این تیم بازی خوبی مقابل سپاهان انجام داد و اگر تا حدی خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست برنده شود. همین موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس قدرتمند است و با انرژی و اعتماد‌ به نفس خوبی در دربی بازی می‌کند. البته بازی با استقلال همیشه شرایط و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما