شناسهٔ خبر: 47126788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال

گل‌محمدی: موقعیت‌های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در دیدار با تیم سپاهان اصفهان، موقعیت‌ها و فرصت‌های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی، شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری مجازی اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل سپاهان ارائه دادیم و مُستحق گرفتن سه امتیاز بازی بودیم  اما از موقعیت‌های خوبی که در نیمه اول و دوم دیدار برای کسب پیروزی داشتیم، بخوبی بهره نبردیم.

وی با بیان‌اینکه باید تصمیمات بهتری را در زمان حملات خود می‌گرفتیم، افزود: در بازی امشب از موقعیت‌های خود براحتی گذشتیم و نزدن گل دوم ما دلیل مساوی شدن بازی بود که بسادگی آن را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بدلیل شرایط سختی که در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و قرنطیه شدند برای پیروزی در این دیدار انگیزه بالایی داشتند.

 وی تلاش بازیکنانش را در این دیدار ستود و افزود: حیف شد که بازی را با اختلاف گل پیروز نشدیم ولی فوتبال همین است و امشب فرصت‌هایمان از دست رفت.

گل‌محمدی گفت: داوری دیدار برای هر ۲ تیم می‌توانست بهتر باشد ولی در هر حال به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم .

وی بیان‌اینکه هر ۲ تیم بازی خوبی را انجام دادند، اظهار داشت: در این دیدار تیم ما ۲ تا ۳ مصدوم داشت،اما وقت کشی در ذات بازیکنان ما وجود ندارد و تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی تلاش می کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حدوث حواشی بعد از بازی گفت: اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر آمدنمان، بازیکنان را  تحت تاثیر قرار داد که بعد از دیدار نیز ادامه داشت، با این حال همه بازیکنان ما با بازیکنان حریف رفاقت دیرینه دارند و بدلیل هیجان بالای بازی امشب طبیعی بود ولی زیبنده ۲ تیم نبود.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان  اصفهان برگزار شد که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما