شناسهٔ خبر: 47126492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لالیگا| شکست خانگی فینالیست لیگ اروپا

تیم فوتبال ویارئال در دیداری پرحادثه که نیمی از گل‌های آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برابر تیم سلتاویگو متحمل شکستی سنگین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) ویارئال که پنجشنبه هفته گذشته با غلبه بر آرسنال راهی فینال لیگ اروپا شد، در خانه با نتیجه 4 بر 2 به سلتاویگو باخت.

ویارئال که در انتهای نیمه نخست دو بازیکن نیمکت‌نشین خود خود رویی (4+45) و ماریو گاسپار (7+45) را به دلیل دریافت کارت قرمز (پس از اعتراض به داور) از دست داد، در دقایق 25 توسط مویی گومس و 87 توسط جرارد مورنو به گل رسید اما 4 بار دروازه‌اش در دقایق 19 و 34 توسط سانتی مینا، در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول توسط براییس مندس و در دقیقه 57 توسط آگوستو سولاری باز شد.

گل‌های دوم و سوم سلتاویگو و گل دوم ویارئال در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. همچنین در این بازی پربرخورد فاکوندو فریرا مهاجم تیم سلتاویگو هم از کارت داور کارت قرمز گرفت.

با این نتیجه ویارئال با 52 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. سلتاویگو هم با 47 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران، رئال مادرید در خانه به مصاف سویا می‌رود و در صورت کسب پیروزی در این بازی صدرنشین خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما