شناسهٔ خبر: 47125359 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فیلم و سینمای جهان

اولین عکس از تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن ۷

اولین تصویر از قسمت هفتم "مأموریت غیرممکن" توسط مجله "امپایر" منتشر شده است. کروز در مصاحبه با این مجله در مورد خطرات شغلش می‌گوید

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آرت، تام کروز هیچ‌گاه از انجام مأموریت‌های پرخطر هراسی به دل راه نداده، و حتی به حدی از آن‌ها لذت می‌برد که نمی‌تواند لبخند را از چهره خود محو کند. او در طول یک سال اخیر و در شرایط دشوار پاندمی، مشغول بازی در "مأموریت غیرممکن ۷" (Mission: Impossible 7) برای پارامونت بوده و فیلم "تاپ گان: ماوریک" (Top Gun: Maverick) را در مرحله پسا-تولید دارد.

اولین تصویر از قسمت هفتم "مأموریت غیرممکن" توسط مجله "امپایر" منتشر شده است. کروز در مصاحبه با این مجله در مورد خطرات شغلش می‌گوید: "۳۰ یا ۴۰ فیلم ساخته‌ام. در ایجاد هزاران شغل مشارکت کرده‌ام، اگر ده هزار نباشد. همه دوستانم در صنعت، افرادی که در حوزه پخش فیلم کار می‌کنند، و عوامل فیلم‌ها می‌گویند: "قرار است چه کنیم؟ شاید خانه‌ام را از دست بدهم!" بنابراین به استودیو و به صنعت گفتم: "برمی‌گردیم. همه را به سر کار برمی‌گردانیم. از تابستان فیلمبرداری می‌کنیم. و راهی برای انجام بی‌خطرش پیدا خواهیم کرد."

کروز برای هفتمین "مأموریت غیرممکن" خود  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و برای هر دو بازیگر یک گریمور به خدمت گرفت، و علاوه بر این مسئولین بخش‌های مختلف در هتل می‌ماندند و تنها در صورت نیاز به محل فیلمبرداری می‌آمدند. اگر کسی به ویروس مبتلا می‌شد گروهی پنج نفره آماده قرنطینه کردن آن فرد بودند.

فیلم ماموریت غیرممکن ۷,تام کروز

کروز در مورد مصائب تولید فیلم در کشورهایی چون امارات متحده، نروژ و ایتالیا با وجود محدودیت‌های مسافرت در حین پاندمی می‌گوید: "باید پروتکل‌هایی با همکاری استودیوها و کمپانی‌های بیمه ایجاد و طبق قوانین هر کشور عمل می‌کردیم. باید به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دادیم که قرار است چگونه فیلم را در آن کشورها بسازیم. گاهی پیش می‌آمد که می‌گفتند: "این کار ممکن نیست." اما من دائماً می‌گفتم: "ممکن است.""

ترکیب مثبت‌اندیشی و پروتکل‌های عملی کار عوامل فیلم را پیش برد.کروز می‌گوید:‌ "این یک فیلم با [سکانس‌های] عملی است. باید به تجهیزاتی فکر کنید که قرار است احداث شوند. چگونه باید آن‌ها را ساخت؟" پرسش‌های او همگی پاسخ داده شدند و نمایش ادامه پیدا کرد.

"مأموریت غیرممکن ۷" بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

نظر شما