شناسهٔ خبر: 47125357 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سردبیر کوین دسک از احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار در آینده خبر داد

finance.yahoo

صاحب‌خبر -

سردبیر کوین دسک با اعلام اینکه بیت کوین یک دارایی فوق‌العاده جذاب برای نگهداری است گفت احتمالا قیمت این ارز دیجیتالی یک روز به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

سردبیر کوین دسک اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد طی ۵ سال آینده قیمت هر بیت کوین به هزار دلار خواهد رسید. وی در ادامه به محدود بودن بیت کوین‌های قابل استخراج اشاره کرد و گفت بیت کوین یک کالای محدود بوده و به دلیل تقاضای بالا تابع اصل کمیابی است. گفتنی است سردبیر کوین دسک در حالی از احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتالی خبر می‌دهد که بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی بر این باورند ارزش بیت کوین از آنچه که باید باشد بیشتر است.

قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار می‌رسد!

سردبیر کوین دسک در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه بیت کوین یک دارایی فوق‌العاده جذاب برای نگهداری است گفت ارزش این ارز دیجیتالی در آینده به یک میلیون دلار خواهد رسید. وی افزود در سال ۲۰۲۴ بیت کوین یک جهش قیمتی بسیار بزرگ را تجربه خواهد کرد. گفتنی است در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتالی جهان حدود ۱ تریلیون دلار است که نسبت به سال گذشته ارزش آن به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر از ارزش بازار شرکت‌های بزرگی چون فیس بوک، تسلا و علی بابا بیشتر بوده و به همین دلیل اخیرا شرکت‌های بزرگ نیز به این بازار ورود پیدا کرده‌اند؛ برای مثال شرکت تسلا هم‌اکنون دارای ۲.۵ میلیارد دلار بیت کوین است. با وجود رشد چشمگیر بیت کوین و استقبال شرکت‌های بزرگ از این ارز دیجیتالی، اما منتقدان و کارشناسان این حوزه همچنان بر این باورند که ارزهای دیجیتالی یک حباب بسیار بزرگ هستند. در همین راستا مایک نووگراتس، سرمایه‌گذار مشهور مدتی قبل ارزهای دیجیتالی را به یک بازی پانزی تشبیه کرد که پایان آن برای سرمایه‌گذاران خوشایند نخواهد بود.

نظر شما