شناسهٔ خبر: 47125073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتخاری: ریاست جمهوری باید کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک رای ما بیشترین خطر را برای دشمن دارد به شرطی که فرد اصلح را انتخاب کنیم. ریاست جمهوری باید کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، لاله افتخاری نماینده اسبق مردم تهران در مجلس امروز در نشست فعالان حوزه بانوان کشور با حضور رستم قاسمی، اظهار داشت: بانوان ما همواره بابصیرت بودند و در موقعیت‌های حساس کنار مردان نقش آفرینی کردند. 

وی افزود: هر یک رای ما بیشترین خطر را برای دشمن دارد به شرطی که فرد اصلح را انتخاب کنیم. ریاست جمهوری باید کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت. 

افتخاری تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید بتواند با همه توان در جهت حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آنان اهتمام بورزد. 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دشمن به حضور حداقلی مردم در انتخابات سرمایه گذاری کرده و می خواهد شهید سلیمانی‌های ما و سایر شهدا را زیر سوال ببرند. بنابراین انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است. 

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی و حتی اجتماعی به انتخاب ما بر می‌گردد. بنابراین امسال ۴ انتخابات داریم که با حضور کمرشکن خود ۴ تیر به قلب دشمن روانه کنیم‌.

انتهای پیام/

نظر شما