شناسهٔ خبر: 47125034 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن:

بازسازی مخزن آب ۲۰۰ متر مکعبی روستای ازونبلاغ در فریدن

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن گفت: خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر از شهر داران به روستای قفر با با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

صاحب‌خبر -

مسعود مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مهم‌ترین پروژه‌های آبفای شهرستان فریدن اظهار کرد: از بهمن سال ۹۸ تاکنون در بخش روستایی با احداث مجتمع آبرسانی دهق، چیگان و قرغن و اجرای خط انتقال از این مجتمع به طول شش کیلومتر به مخزن روستای قرغن حذف آبرسانی سیار در این روستاها با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: در روستای قفر اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول سه هزار و ۳۰۰ متر همراه با اصلاح انشعابات مشترکین به تعداد ۸۵ فقره با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون ریال اجرا شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن ادامه داد: همچنین اجرای خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر از شهر داران به روستای قفر با مشارکت دهیاری و شورای روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

مقدسی گفت: در روستای بادجان عملیات اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول دو هزار و ۲۰۰ متر همراه با اصلاح انشعابات مشترکین به تعداد ۱۰۲ فقره با مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: در روستای خویگان اصلاح انشعابات ۱۴۰ مشترک با مشارکت دهیاری با صرف اعتباری بالغ بر ۲,۸۰۰ میلیون ریال و در روستای سواران اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول ۶۵۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکین به تعداد ۲۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۱,۸۰۰ میلیون ریال به انجام رسید.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن عنوان کرد: در روستای گنجه اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول ۸۰۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکان به تعداد ۴۵ فقره با مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر ۲,۲۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مقدسی افزود: در روستای نماگرد فریدن اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول هزار و ۴۰۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکین به تعداد ۴۲ فقره با مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیون ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای ازونبلاغ در شهرستان فریدن با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان اصلاح و بازسازی شد، گفت: با توجه به کمبود آب و مشکلات کیفی آب در اکثر روستاهای شهرستان آبفای فریدن ایجاد مجتمع‌های روستایی را در دستور کار خود قرار داد که اکنون مشاور مراحل نقشه برداری انتخاب شده است و در حال تهیه نقشه و برآورد هزینه‌ها هستیم.

نظر شما