شناسهٔ خبر: 47124884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در قزوین:

کمک و دستگیری از فقرا و محرومان نباید محدود به ماه رمضان باشد

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه کمک به نیازمندان نباید محدود به ماه رمضان باشد،گفت: رسول اکرم(ص) سفارش کرده‌اند در این ماه بیشتر به فکر فقرا و نیازمندان باشید و آنچه در ماه رمضان وظیفه ما می‌شود، بعد ماه رمضان هم باید مواظبت و مراقبت کنیم تا ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در مراسم توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی اظهار داشت: وظیفه دینی مومنان است که در تمام ایام سال به ویژه در ماه مبارک رمضان دست فقرا و نیازمندان را بگیرند و برای گرفتاری مردم پای کار باشند.

وی تصریح کرد: باید علاوه بر دعا کردن برای رفع گرفتاری و مشکلات مؤمنان و همه محرومان و مستضعفان، پای کار کمک و دستگیری هم بیاییم و کارهای جدی در این راستا انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در ماه رمضان انس با قرآن بسیار سفارش شده است اما این موضوع نیز مورد تأکید قرار دارد که تلاش کنیم انس با قرآن در تمام طول سال ادامه پیدا کند و فقط محدود به زمان خاصی نباشد تا بهره کامل را از کلام وحی ببریم، همانطور که در باب کمک به نیازمندان نیز سفارش شده است که در تمام طول سال ادامه یابد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در این شرایط گرانی و مشکلات اقتصادی جمع‌آوری و توزیع بسته های معیشتی بسیار ارزشمند است که از سوی نهادهای مختلف و با محوریت مساجد، ائمه جماعات صورت می‌گیرد و قدردان این اقدامات ارزشمند هستیم.

وی با تقدیر از حضور رسانه‌ها در میدان انعکاس اخبار مواسات و همدلی مؤمنانه، گفت: رسانه‌ها، عکاسان، خبرنگاران و صدا و سیما زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا این اقدامات با برکت به مردم انتقال داده شود و همواره چشم بینای خیرین هستند.

نظر شما