شناسهٔ خبر: 47124881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰ سارق در شهرستان زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تعداد ۲۰ سارق و هفت خرده فروش موادمخدر از سوی ماموران انتظامی این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ آرش خلخالی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان با گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاعاتی، این تعداد سارق مغازه، سیم و کابل، ساختمان‌های نیمه کاره، وسایط نقلیه، قطعات خودرو، تجهیزات مزارع و باغات و همچنین خرده فروشان مواد مخدر را در دام قانون گرفتار کردند.
 
وی اظهار داشت: در این خصوص ۱۸ فقره اموال مسروقه از جمله خودرو، دوچرخه، قطعات خودرو، سیم و کابل و همچنین ۱۸۶ گرم انواع موادمخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
 
خلخالی بر رعایت هشدارها و آموزش های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت از اموال خود تاکید کرد و افزود: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان سلطانیه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، موفق به کشف و ضبط ۶ کیلو و ۳۸ گرم انواع مواد مخدر از هفت نفر از خرده فروشان مواد شدند.

 سرهنگ حسین اصانلو، افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده از سوی عوامل انتظامی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضایی و با هدف شناسایی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر به مرحله اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه هفت متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان تحویل شدند به دستاوردهای ناشی از اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که مدام در دستور کار پلیس قرار دارد، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است.

نظر شما