شناسهٔ خبر: 47124675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسته سبد غذایی به مناسبت هفته هلال احمر در تفتان توزیع شد

محمدامین میربلوچ زهی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه ۷۰بسته سبد غذایی بهداشتی به ارزش بیش از ۴۵۵ میلیون ریال کرده که امروز بین نیازمندان شهرستان تفتان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

جلال هاشم زهی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان نیازمند و متاثر از ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طی ماه گذشته ۵۵۵ سبد غذایی بین اهالی مناطق کم برخوردار دو شهرستان خاش و تفتان توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی اعم از برنج، قند، چای، شکر، روغن، حبوبات، کنسروجات لوازم بهداشتی بوده است.

هاشم زهی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این جمعیت بیش از ۶۲۵سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین و داوطلبین تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، یادآور شد: این جمعیت و خانه های هلال واقع در روستاهای شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر برای کاهش آلام محرومین است.

انتهای پیام

نظر شما