شناسهٔ خبر: 47124667 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دکتر سید محمد نصیرالدین طباطبایی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛

امتحانات پایان ترم دانشجویان هم چون سنوات قبل به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معوان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی، با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهر زاهدان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا_زاهدان، دکتر سید محمد نصیر الدین طباطبایی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار مفدا زاهدان در پاسخ به برخی از حواشی درخصوص برگزاری امتحانات، برگزاری کلیه امتحانات این دانشگاه را همچون سنوات قبل مجازی و از طریق سامانه فرادید اعلام کرد.
دکتر طباطبایی در این گفتگو ضمن اذعان عدم دریافت ابلاغیه جدید از سوی وزارتخانه در خصوص برگزاری حضوری امتحانات و حضور دانشجویان در دانشگاه باتوجه به وضعیت قرمز شهر زاهدان، بر برگزاری کلیه امتحانات دانشجویان به صورت مجازی همچون سنوات گذشته تاکید کرد و افزود: کلیه امتحانات دانشجویان کمافی السابق توسط اساتید در سامانه فرادید به نشانی exam.zaums.ac.ir بارگذاری و دانشجویان ضمن اطمینان از دسترسی اینترنت در محل سکونت شان در این امتحانات حضور خواهند یافت.

معاون آموزشی دانشگاه همچنین ضمن اشاره بر تداوم روند واکسیناسیون دانشجویان در گروه های مختلف آموزشی دانشگاه افزود: با تاکید معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در امر واکسیناسیون دانشجویان، واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز با اولویت دانشجویان حاضر در بخش های بالینی تداوم خواهد یافت.

نظر شما