شناسهٔ خبر: 47124573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته سی و ششم لوشامپیونه با پیروزی مدعیان پیگیری شد

هفته سی و ششم لیگ یک فوتبال فرانسه امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با برگزاری ۵ مسابقه از هفته سی و ششم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) این رقابت‌ها پیگیری شد.

سنت اتین یک - مارسی صفر

تک گل این بازی را نوردین در دقیقه ۴۱ برای تیم فوتبال سنت اتین به ثمر رساند. سنت اتین با پیروزی در این بازی و با ۴۵ امتیاز به رتبه یازدهم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم مارسی نیز با ۵۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

استراسبورگ ۲ - مون پلیه ۳

گل‌های این بازی را لابرد ۲ بار و دلورت در دقایق ۳۶، ۴۶ و ۵۰ برای تیم مون پلیه و آخورکه و زوهی در دقایق ۶۵ و ۹۵ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند.

تیم مون پلیه با پیروزی در این بازی ۵۰ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم استراسبورگ نیز با ۳۸ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.

آنژه ۳ - دیژون صفر

گل‌های این بازی برای تیم آنژه را فولگینی، آلوگنه (بازیکن تیم دیژون) و دیونی به ترتیب در دقایق ۷، ۵۰ و ۹۰ به ثمر رساندند. تیم آنژه با کسب ۳ امتیازی این بازی و با ۴۴ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول لیگ فرانسه صعود کرد.

تیم دیژون نیز با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لوشامپیونه باقی ماند.

متز صفر - نیم المپیک ۳

گل‌های این بازی را برای تیم نیم المپیک فومبا، ریپارت و فرهوت به ترتیب در دقایق ۶۱، ۶۸ و ۷۹ به ثمر رساندند. تیم نیم المپیک با پیروزی در این بازی ۳۵ امتیازی شد و در رتبه نوزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند. تیم متز نیز با ۴۶ امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماند.

نیس ۳ - برس ۲

گل‌های این بازی پر گل را رونی لوپز، بوداویی و حسن کامارا در دقایق ۳۸، ۶۱ و ۸۹ برای تیم نیس و مونیه ۲ بار در دقایق ۴ و ۴۳ برای تیم برس به ثمر رساندند.

تیم نیس با ۳ امتیاز این بازی ۴۹ امتیازی شد و به رتبه نهم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم برس نیز با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما