شناسهٔ خبر: 47123517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری بازاریاب کلاهبردار و ۲ خبر انتظامی از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری بازاریاب با کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی، بازداشت عاملان قدرت‌نمایی و کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک اخبار کوتاه انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت است.

صاحب‌خبر -

دستگیری کلاهبردار در پوشش فعالیت اقتصادی سود آور 
رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه  شخصی با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ عباس نظری افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد فرد متخلف خود را بازاریاب معرفی و با ترفند مشارکت در فعالیت های اقتصادی سود آور، سرمایه گذاری و اقامت در دبی، ۱۰۰ میلیون تومان از شاکی دریافت  کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص شد که وی فردی شیاد و کلاهبردار است و هیچگونه فعالیت تجاری و یا اقتصادی ندارد که ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شدند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان ریال اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

دستگیری پنج نفر از عاملان درگیری و قدرت‌نمایی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد بین تعدادی افراد اوباش، بلافاصله عوامل گشت فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در محل حاضر شدند که منازعان به‌محض مشاهده مامورین اقدام به فرار کردند.

سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی، ماموران پلیس اطلاعات شهرستان طی یک عملیات ضربتی هر پنج نفر را به همراه آلات و ادوات جرم کمتر از سه ساعت دستگیر کردند.

وی افزود: این افراد پس از تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل شدند. 

کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در بروجرد 

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: برابر گزارشات واصله مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از نوع تریاک توسط یک دستگاه وانت سایپا در محور بروجرد به اراک بلافاصله پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به موقعیت اعزام شد.

سرهنگ عزت اله غلامی اظهار داشت: ماموران در اجرای تور ایست و بازرسی موفق به توقف خودروی مذکور، کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه شدند.

نظر شما