شناسهٔ خبر: 47123486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکسیناسیون ۳۰۰ نفر از سالمندان روستاهای اسفراین

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر از سالمند آن بالای ۸۰ سال روستاهای اسفراین واکسن‌ کرونا دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -

مریم سلطانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در روستاهای شهرستان اسفراین واکسن کرونا مرحله اول را دریافت کردند.

 وی افزود: روستاهای بام، صفی آباد، ایرج، سارمران، فرطان و جوشقان تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار گرفته و تا تزریق تمامی سالمندان طرح واکسیناسیون در این روستاها ادامه دارد و پیش بینی می شود تا آخر این هفته تزریقات واکسن کامل شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: در این برنامه واکسیناسیون در فاز دوم اولویت را برای افراد سالمند بالای ۸۰ سال و لکه گیری برای سالمندانی که ۸۵ سال به بالا دارند و به هر نحوی جا مانده اند انجام خواهد شد .

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده سالمندان بالای ۸۰ سال تا آخر این هفته واکسن خود را دریافت خواهند کرد و طبق برنامه های پیش بینی شده با توجه به تامین واکسن از هفته آتی سالمندان بالای ۷۵ سال نیز واکسن تزریق خواهد شد .

مریم سلطانی درپایان گفت: سالمندانی که پرونده سلامت ندارند به نزدیک ترین پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه تا اطلاعات آنان توسط بهورزان و مراقبین سلامت ثبت شود و در زمان تعیین شده جهت واکسیناسیون مراجعه نمایند.

گفتنی است که تا کنون ۲ هزار ۶۷ سالمند شناسایی شده است.

انتهای پیام/د

نظر شما