شناسهٔ خبر: 47123123 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات کامل ایسوس زنفون ۸ با تمام جزئیات سخت افزاری فاش شد

gsmarena

صاحب‌خبر -

مشخصات کامل ایسوس زنفون ۸ به همراه تمام جزئیات سخت افزاری روز گذشته فاش شد. این درحالی است که تنها چند روز بیشتر به رونمایی Asus Zenfone 8 نمانده است.

درست چند روز دیگر، یعنی ۲۲ اردیبهشت، ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ معرفی می‌شوند و به لطف اطلاعات زیادی که تاکنون فاش شده است، به خوبی می‌دانیم که در انتظار چه چیزی هستیم و این دو گوشی چه ظاهری خواهند داشت. روز گذشته مشخصات کامل ایسوس زنفون ۸ که قبلاً به آن زنفون مینی می‌گفتند به صورت آنلاین منتشر شد و حالا جزئیات دقیق‌تر و حتی دید بهتری نسبت به چند روز پیش داریم.

بیشتر مشخصات سخت افزاری این گوشی قبلاً فاش شده بود و در خبر جدید دوباره تأیید شده‌اند. این مشخصات شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با حداکثر ظرفیت رم ۱۶ گیگ و حافظه داخلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت بود (ظاهراً از نوع UFS 3.1). البته انتظار نسخه‌هایی با رم ۶ گیگ و ۱۲ گیگ را نیز داریم.

در مورد صفحه نمایش هم همان طور که قبلاً گفته بودیم، احتمالاً با اندازه ۵.۹۲ اینچ و رزولوشن +FullHD عرضه خواهد شد.

مشخصات کامل ایسوس زنفون 8 مشخصات کامل ایسوس زنفون 8

طبق اطلاعات جدید، صفحه نمایش ایسوس زنفون ۸ که توسط سامسونگ با فناوری امولد E4 ساخته شده است، از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین شیشه محافظ آن گوریلا گلس ویکتوس خواهد بود.

خیلی مطمئن نیستیم که بقیه بدنه این گوشی از چه چیزی ساخته شده است، اما به احتمال خیلی زیاد قاب میانی از فلز خواهد بود و در بدنه پشتی خمیده دستگاه، لایه‌ای از گوریلا گلس به کار رفته است. در شایعه اخیر به استاندارد IP68 نیز اشاره شده است.

طبق مشخصات فاش شده، ابعاد بدنه ۸.۹ × ۶۸.۵ × ۱۴۸ میلی متر و وزن آن ۱۶۹ گرم است. همچنین دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۳۰ واتی خواهد بود.

همان طور که از ایسوس انتظار می‌رود، درون بدنه جمع و جور این گوشی یک اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی صدای های فای جای داده شده است. ظاهراً، سه میکروفن برای ضبط صدای OZO در زنفون ۸ به کار رفته است.

مشخصات کامل ایسوس زنفون 8 مشخصات کامل ایسوس زنفون 8

دوربین این گوشی مجهز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است؛ بنابراین، انتظار یک فیلم برداری با کیفیت را از آن داریم. دوربین گوشی احتمالاً از ضبط ویدئو با کیفیت ۸K پشتیبانی می‌کند و توانایی ضبط صحنه‌های آهسته را با کیفیت ۴K و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه دارد.

همان طور که در رندرهای قبلی دیدیم، ایسوس زنفون ۸ تنها دو دوربین عقب دارد. طبق مشخصات جدید فاش شده، هر دو دوربین مجهز به سیستم لرزش گیر EIS هستند و اگر درست متوجه شده باشیم، لنز فوق عریض آن فوکوس خودکار دارد که می‌تواند اندازه یک لنز ماکرو همه چیز را دو برابر کند.

و در آخر، به لطف پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ ، این گوشی از بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای ۶ نیز پشتیبانی می‌کند. جزئیات دیگر شامل پشتیبانی شبکه ۵G و رادیو FM می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده است، اما زمان رونمایی این گوشی خیلی نزدیک است و انتظارها به زودی به سر می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما