شناسهٔ خبر: 47123091 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسط يك شرکت دانش بنیان در البرز صورت گرفت؛

تولید بیش از ۱۷۰ ماده شیمیائی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور

یک شرکت دانش بنیان صنعتی مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد بیش از ۱۷۰ ماده شیمیائی مورد نیاز صنعت ساختمان در کشور را تولید کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عنایت الله محرابی جانشین مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: پلی کربوکسیلات و فوق روان کننده‌های بر پایه پلی‌کربوکسیلات بازدارنده خوردگی، هاردنر‌های اپوکسی با قابلیت پخت در زیر آب، انواع پوشش‌های حفاظتی شامل رنگ اپوکسی ناحیه جزر و مدی، رنگ اپوکسی بدون حلال، بتن سنگ و چسب کاشت میلگرد از مهم‌ترین محصولات دانش بنیان شرکت است.

محرابی افزود:تولید این محصولات در داخل کشور توانسته از میلیون‌ها دلار خروج ارز جلوگیری کند.

او گفت: به همین منظور، افزودنی‌های بتن، کفسازی، رنگ‌ها و پوشش ها، آب بندسازی، نگهداری بتن، کاشی کاری، درزگیری، ترمیم بتن و مقاوم سازی، ثابت سازی، مواد بازدارنده خوردگی روغن، مواد بازدارنده خوردگی آب، هاردنر اپوکسی با قابلیت پخت زیر آب، شتاب دهنده سیستم‌های پلیمری بدون آب و ... از محصولات مختلف این شرکت بوده که استاندارد، کیفیت و کارآیی آن از طرف نهاد‌ها و سازمان مختلف ارزیابی و تضمین شده است.

جانشین مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: این واحد تولیدی و صنعتی موفق شده عنوان واحد نمونه پژوهشی و تحقیقاتی منتخب در استان تهران توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، عنوان برتر آزمایشگاه آکرودیته نمونه و واحد کنترل کیفیت نمونه منتخب سازمان ملی استاندارد را کسب کرده است.

انتهاى پیام/ف

نظر شما