شناسهٔ خبر: 47122966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس:

خصوصی‌سازی معیوب کارگران هفت‌تپه را به رنج انداخته بود

نایب رئیس مجلس گفت: شرکت هفت‌تپه یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و اثرگذار کشور است و تاثیر زیادی هم در اشتغال در استان خوزستان دارد. خصوصی‌سازی معیوب، مدت‌ها کارگران عزیز و زحمتکش این مجموعه را به رنج و سختی انداخته بود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| نایب رئیس مجلس با اشاره به واگذاری مالکیت شرکت کشت و صنعت نیشکر ⁧‫هفت تپه‬⁩ به دولت، صبوری کارگران، جدیت دستگاه قضایی و تلاش دستگاه های نظارتی و نمایندگان را قابل تقدیر دانست.

 

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

 

«‏⁧‫مالکیت شرکت کشت و صنعت نیشکر ⁧‫هفت تپه‬⁩ به دولت واگذار شد. این شرکت یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی و اثرگذار کشور است و تاثیر زیادی هم در اشتغال در استان خوزستان دارد. خصوصی سازی معیوب، مدت ها کارگران عزیز و زحمتکش این مجموعه را به رنج و سختی انداخته بود.

 

‏با همکاری اعضای کمیسیون اصل نود به صورت ویژه پیگیر این موضوع در مجلس شدیم. در 6 جلسه برگزار شده در مجلس، سعی کردیم رنج کارگران کاهش یافته و شرایط را برای بازگشت این مجموعه به بیت‌المال فراهم کنیم. خدا را شکر که با نتیجه خوبی همراه شد.


صبوری کارگران عزیز، جدیت دستگاه قضایی و تلاش دستگاه های نظارتی و همکاران مجلس در این موضوع قابل تقدیر است. امیدوارم این مجموعه بزرگ دوباره نویدبخش روزهای خوب برای کشور و به ویژه استان خوزستان شود.»

 

نظر شما