شناسهٔ خبر: 47122939 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جزییات جلسات آموزشی جدید المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران اعلام شد

حسن شبانکاره مدیر صدابرداری و صداگذار سینما در دو جلسه آموزش مجازی جدید از پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، هنرجویان این گروه سنی را با صدابرداری در سینما آشنا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دو جلسه اختصاص یافته به مبحث «آشنایی با صدا» که با تدریس حسن شبانکاره صدابردار و صداگذار سینما صورت می‌گیرد، عصر امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) و چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به شناسه کاربری @olymp.film.fe به صورت برخط برگزار می‌شود. 

آموزش‌های مجازی پنجمین دوره المپیاد به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری یونیسف در فضای مجازی در حال برگزاری است. 

دوره مقدماتی المپیاد شامل آموزش مجازی رایگان به صورت هفتگی در اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان در حال برگزاری است. در این سطح از دوره، هنرجویان بعد از برگزاری ۳۰ جلسه آموزش، برای ورود به مرحله دوم باید در آزمون پایان دوره شرکت کنند. منتخبان این آزمون با حداقل شهریه در دوره تکمیلی حضور خواهند داشت. 

دوره تکمیلی المپیاد نیز به صورت دوره‌های تخصصی برای هنرجویان منتخب برگزار می‌شود. هنرجویان حاضر در این دوره باید دارای ایده و طرح اولیه فیلمنامه باشند. 

در دوره پیشرفته نیز هنرجویانی که مرحله دوم را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، طی آموزش‌های عملی اقدام به تولید فیلم پایان دوره می‌کنند. پس از بررسی آثار تولید شده نوجوانانی که آثارشان مورد تایید قرار گرفته باشد، در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان شرکت خواهند کرد. 

جزییات و اخبار این رویداد در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir منتشر می‌شود.

نظر شما