شناسهٔ خبر: 47122857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیمو ورنر:

تیاگو سیلوا بلافاصله از من عذرخواهی کرد

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی از رفع سوء تفاهم با تیاگو سیلوا و همسرش سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار رفت چلسی در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید بود که حاشیه ای عجیب در اردوی آبی های لندن رخ داد. همسر تیاگو سیلوا در یک گفت و گوی اینستاگرامی به انتقاد از عملکرد تیمو ورنر و موقعیت سوزی عجیب او در نیمه اول پرداخته بود. اما تیمو ورنر با گلزنی در دیدار برگشت نقش مهمی در صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرده و حالا مدعی شد تیاگو سیلوا فردای آن روز بابت رفتار همسرش از این بازیکن عذرخواهی کرده است.

 

 

تیمو ورنر گفت: "گاهی اوقات ممکن است برخی دچار فوران احساسات شده و چنین اتفاقاتی رخ بدهد. البته تیاگو سیلوا روز بعد مستقیما از خود من عذرخواهی کرد. بنابراین من امروز نه تنها از رفتار تیاگو سیلوا، بلکه از دیگر هم تیمی هایم نیز بیشتر خوشحالم و امیدوارم که من و دیگر بازیکنان تیم بتوانیم باعث خوشحالی همسرانمان شویم. می خواهیم هم همسرانی که در خانه هستند و هم هواداران راضی و خوشحال باشند.

 

شاید چلسی در حال حاضر در حد باشگاه‌هایی مانند لیورپول و منچسترسیتی نباشد، اما وقتی بازیکنان جوان را در اینجا می بینید متوجه خواهید شد که مسیر پیشرفت در این باشگاه با هدفی مستقیم مشخص شده و در سالهای آینده رسیدن به اهداف کاملا امکان پذیر است."

نظر شما